WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, November 19, 2011

MARINA COVE RESORT

Sekolah dah bermula cuti , makanya bermulalah juga waktu untuk para guru melepas lelah dan letih. Imanshah seperti biasa, di awal-awal cuti persekolahan mempunyai jadual yang padat untuk dilakukan. Lebih baik mencari kerja dari tak buat apa-apa kerja. Nak bercucuk tanam pun tanah di Ipoh ni tak ada. Mulai semalam sehinggalah awal disember, Imanshah masih lagi seperti hari-hari persekolahan. Diari Imanshah setakat 5 Disember 2011.

18-19 November 2011 - Kursus Kejurulatihan Asas Hoki Kinta Utara (urusetia) di Stadium Azlan Shah, Ipoh
20-23 November 2011 - Kursus 1 Murid 1 Sukan Sekolah Berasrama Penuh  di Marina Cove Resort, Lumut
30 November 2011 - Virrilion Grand Dinner (Pengurus)
1 Disember 2011 - Majlis Graduasi Batch 51 (Penyelaras majlis)
2-5 Disember 2011 - Kejohanan Hoki Dalam Dewan Kebangsaan Bawah 14 (Ahli Jawatankuasa)


Lepas tu, InsyaAllah, akan kembali ke Tumpat, Kelantan menghabiskan masa bersama bonda di desa. Sekian.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

12 GENTA RASA:

tunz said...

semoga semuanya berjalan lancar...selamat bercuti bersama bonda di desa....bila pulak nak jengok mama di melaka ni....leh teman ank2 bujang mama tgk wayang...x de la mama ni pening...bising duk ajak nengok wayang jer...letih den...

JIJI YU said...

bnyk embea nah kursus nok perabih bajet..hehhe

IMANSHAH said...

@JIJI YU

tulah penat doh

::FAIZ FARISH:: said...

aku mcm rasa nak mandi kat kolam itu

Afida Anuar said...

Mak aii, banyaknya kursus shah... haihh,

tapi takpe, still boleh cuti lama jugak!...oh sungguh cemburu dengan cuti cikgu..hehe;

Gen2Merah said...

masih padat juga tugasan cikgu yaa..

IMANSHAH said...

@Afida Anuar

mohon lah jadik cikgu..ha ha

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

saya masih terus berkerja! boleh cuti selepas 15 Dis...sedih-sedih...

Cheq Sue said...

kite pun balik 6 dis gak, lepak2 lu sini jaga exam. seminggu dua di kg jadi lah..

Azham Vosovic said...

Yeah! da pernah pegi Marina Cove Resort tu.... ada taman tema sendiri kan?> hehe....pagi2 kat situ sangat sejuk... best! hehehehe

nmkhairulazlan said...

sibuknye..selamat berkhusus! kalau ada lagi yang cakap keje cikgu ni rileks je..memang buta lah agaknya..hehe

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget